Rehabilitácia a fyzioterapia

• Stick mobility

STICK MOBILITY je tréningový systém, ktorý podporuje zlepšenie vašej mobility, stability a sily prostredníctvom rôznych pohybov. Systém kombinuje mobilizáciu kĺbov, silový tréning a aktívny fasciálny strečing, aby podporil športový výkon, znížil riziko zranenia.

• Rehabilitácia (30min)

Zverte sa do rúk našim profesionálom, ktorí vám pomôžu udržať, podporiť a obnoviť funkcie pohybového systému.

33,00 s DPH 30 minút
  • Reflexology massage with chief physiotherapist

• Terapeutická masáž hlavný fyzioterapeut

Náš hlavný fyzioterapeut Peter Čiernik vám veľmi rád pomôže s akýmikoľvek ťažkosťami.

• Terapeutická masáž

Tento druh masáže pôsobí na nervové vlákna a podporu správneho toku lymfatického systému, čím zmierňuje bolesti, problém s chrbticou a je skvelou prevenciou proti bolesti.

50,00 s DPH 50 minút
  • McKenzie cvičenie

V rámci tohto cvičenia sú klienti zaradení do skupín so spoločným problémom a následne je im nasadená liečba. Táto terapia je spoľahlivá, všeobecne obľúbená a najmä finančne nenáročná.

• Rehabilitácia (50min)

Pomôžeme vám nadobudnúť správne pohybové návyky a zbaviť sa tak bolesti chrbta, krčnej chrbtice a bolesti krížov a svalstva.

• Rehabilitation / Physiotherapy

• Rehabilitácia hlavný fyzioterapeut