Hydroterapia

História hydroterapie

Toto slovné spojenie v preklade znamená kúpeľná liečba vodou. Liečebné účinky vody využíva ľudstvo už stáročia. Túto liečbu poznali už starovekí Rimania, ale moderná hydroterapia sa viaže k Otcovi Sebastianovi Kneippovi, ktorý veril, že voda môže „rozpustiť, odstrániť a posilniť.

Súčasná hydroterapia

Hydroterapia je jedinečná forma regenerácie, ktorú využíva tak ako v zahraničí už i nás stále viac ľudí. Voda sa dá použiť vo forme teplého kúpeľa, ale aj studenej sprchy. Studená voda naštartuje krvný obeh organizmu a teplá voda ho pripraví na relax. Môže rozpustiť chorobu, odstrániť choré miesta z organizmu a posilniť telo tým, že navráti prečistenú krv do tkanív a maximalizuje obehovú sústavu. Pri vonkajšom použití, má voda silu zlepšiť krvný a lymfatický obeh, uvoľňuje napätie v tkanivách, zmierňuje bolesť a upokojuje nervový systém. Základom hydroterapie vo FITCLINIC je subaquálna masáž, čiže masáž prúdom vody, kde cielenými pohybmi terapeut pod presným tlakom a presne stanovenou teplotou vody pôsobí na konkrétnu časť pohybového aparátu. Striedaním teplej a studenej vody sa posilní činnosť imunitného systému, čo vedie k prevencii proti chorobám, k liečeniu už vzniknutých ochorení a udržaniu si dobrého zdravia. My, vo FITCLINIC používame vodné masáže s rôznymi tryskami a masážnymi prístrojmi. Vodné trysky stimulujú hmatové receptory v koži a to vedie k zvýšeniu krvného obehu. Kontrastný kúpeľ pomáha naštartovať prúdenie krvi tak, že sa na telo striedavo púšťa prúd studenej a teplej vody. Perličkový kúpeľ má sedatívny účinok, uvoľňuje svaly i psychické napätie. Využíva sa pri ochoreniach pohybového aparátu, k zlepšeniu prekrvenia končatín, hojeniu jaziev ale aj pri nespavosti, strese a ako jedna z účinných ciest ako uvoľniť organizmus po tréningu alebo náročnom dni v práci.

Rezervujte si termín už dnes Online Rezervácia