Hydroterapia

História hydroterapie

Toto slovné spojenie v preklade znamená kúpeľná liečba vodou. Liečebné účinky vody využíva ľudstvo už stáročia. Túto liečbu poznali už starovekí Rimania, ale moderná hydroterapia sa viaže ku kňazovi Sebastianovi Kneippovi, ktorý veril, že voda môže „rozpustiť, odstrániť a posilniť“.

Súčasná hydroterapia

Hydroterapia je jedinečná forma regenerácie, ktorú využíva, tak ako v zahraničí, už i u nás stále viac ľudí. Voda sa dá použiť vo forme teplého kúpeľa, ale aj studenej sprchy. Studená voda naštartuje krvný obeh organizmu a teplá voda ho pripraví na relax. Môže rozpustiť chorobu, odstrániť choré miesta z organizmu a posilniť telo tým, že navráti prečistenú krv do tkanív a maximalizuje obehovú sústavu. Pri vonkajšom použití, má voda silu zlepšiť krvný a lymfatický obeh, uvoľňuje napätie v tkanivách, zmierňuje bolesť a upokojuje nervový systém. Základom hydroterapie vo FITCLINIC je subaquálna masáž, čiže masáž prúdom vody, kde cielenými pohybmi terapeut pod presným tlakom a presne stanovenou teplotou vody pôsobí na konkrétnu časť pohybového aparátu. Striedaním teplej a studenej vody sa posilní činnosť imunitného systému, čo vedie k prevencii proti chorobám, k liečeniu už vzniknutých ochorení a udržaniu si dobrého zdravia. My, vo FITCLINIC, používame vodné masáže s rôznymi tryskami a masážnymi prístrojmi. Vodné trysky stimulujú hmatové receptory v koži, a to vedie k zvýšeniu krvného obehu. Kontrastný kúpeľ pomáha naštartovať prúdenie krvi tak, že sa na telo striedavo púšťa prúd studenej a teplej vody. Perličkový kúpeľ má sedatívny účinok, uvoľňuje svaly i psychické napätie. Využíva sa pri ochoreniach pohybového aparátu, k zlepšeniu prekrvenia končatín, hojeniu jaziev, ale aj pri nespavosti, strese a ako jedna z účinných ciest ako uvoľniť organizmus po tréningu alebo náročnom dni v práci.

Rezervujte si termín už dnes Online Rezervácia
Všeobecné obchodné podmienky | Reklamačné podmienky | Zásady ochrany osobných údajov
© FITNEST, s.r.o.