Rezervácie

• Stick mobility

STICK MOBILITY je tréningový systém, ktorý podporuje zlepšenie vašej mobility, stability a sily prostredníctvom rôznych pohybov. Systém kombinuje mobilizáciu kĺbov, silový tréning a aktívny fasciálny strečing, aby podporil športový výkon, znížil riziko zranenia.

• Bankovanie

Bankovanie prekrvuje končatiny, prečisťuje krv, obnovuje funkcie nervového systému, zmierňuje bolesť klbov, hlavy, zahrieva pokožku a zvláčňuje tkanivá aby získali elasticitu. Má pozitívny vplyv pri ochoreniach reumatizmu, gynekologických problémoch, vysokom krvnom tlaku, migrénach či astmách.

• Rebox

Neinvazívny prístroj Rebox je konštruovaný pre riešenie porúch pohybového aparátu a neurologických ochorení. Je efektívny aj pri akútnej aj chronickej bolesti. Rebox pôsobí analgeticky (zníženie bolestivosti), zvyšuje mikrocirkuláciu krvi a lymfy a pôsobí na uvoľnenie svalov.

• Infrasauna

Infračervené žiarenie preniká do hĺbky epidermu – pokožky, maximálne niekoľko cm. Pokožka potom teplo rozvádza do vnútorných častí tela a pomáha tak prehrievať a uvoľňovať svaly.

12,00 s DPH 35 minút
  • Kryokomora

Stimuluje imunitný systém a iniciuje regeneračné procesy v tele. Kryoterapia sa bežne používa v modernej športovej medicíne, urýchľuje rehabilitáciu po zraneniach.

22,00 s DPH 30 minút
  • Lokálna kryoterapia

Princípom lokálnej kryoterapie je zníženie teploty postihnutých tkanív kĺbov, svalov, šliach v čo najkratšom čase.

12,00 s DPH 5 minút
  • Vstupná konzultácia + masáž

Prvá návšteva v našom centre. Na začiatok konzultácia o Vašom stave a následná liečebná masáž

• Vstupná konzultácia + terapia

• Konzultácia fyzioterapeut

Sedenie s jedným z našich fyzioterapeutov, ak máte ťažkosti s pohybom, ste po operácii alebo úraze, či potrebujete konzultáciu s odborníkom.

• Konzultácia v tehotenstve

Ak vás počas tehotenstva bolieva chrbát, panva, kĺby alebo svalstvo, obráťte sa na našich odborníkov, ktorí vám veľmi radi poradia čo s tým.

• Prenatal consultation

• Konzultácia ortopéd a fyzioterapeut

Pozornosť upriamujeme nielen na dospelých, ale aj na deti od siedmich rokov. Objednajte sa na konzultáciu, spojenú s prevenciou, diagnostikou a liečbou pohybového aparátu.

65,00 s DPH 30 minút
  • Konzultácia hlavný fyzioterapet

Svoje otázky môžete upriamiť na nášho hlavného fyzioterapeuta Petra Čiernika, ktorý vám ochotne poradí s akýmkoľvek problémom.

55,00 s DPH 45 minút
  • Rehabilitácia (30min)

Zverte sa do rúk našim profesionálom, ktorí vám pomôžu udržať, podporiť a obnoviť funkcie pohybového systému.

33,00 s DPH 30 minút
  • Reflexology massage with chief physiotherapist

• Terapeutická masáž hlavný fyzioterapeut

Náš hlavný fyzioterapeut Peter Čiernik vám veľmi rád pomôže s akýmikoľvek ťažkosťami.

• Terapeutická masáž

Tento druh masáže pôsobí na nervové vlákna a podporu správneho toku lymfatického systému, čím zmierňuje bolesti, problém s chrbticou a je skvelou prevenciou proti bolesti.

• McKenzie cvičenie

V rámci tohto cvičenia sú klienti zaradení do skupín so spoločným problémom a následne je im nasadená liečba. Táto terapia je spoľahlivá, všeobecne obľúbená a najmä finančne nenáročná.

• Rehabilitácia (50min)

Pomôžeme vám nadobudnúť správne pohybové návyky a zbaviť sa tak bolesti chrbta, krčnej chrbtice a bolesti krížov a svalstva.

• Rehabilitation / Physiotherapy

• Rehabilitácia hlavný fyzioterapeut

• Ultrazvuk

Liečba ultrazvukom sa zameriava na tkanivá a pokožku, pôsobí ako mikromasáž so súčasným zahriatím, čo zlepšuje prekrvenie a výživu tkanín a účinkuje spazmolyticky a analgeticky.

• Magnetoterapia

Ide o modernú lekársku vedu, využívajúcu pulzné nizkofrekvenčné magnetické pole, ktorého pôsobením sa zlepšujú biochemické reakcie v bunkách a zlepšuje sa ich priechodnosť.

15,00 s DPH 10 minút
  • Electrotherapy

• Elektroliečba

Prostredníctvom foriem elektrickej energie, jednosmerných prúdov a impulzov dochádza k stimulácii nervov a uvoľňovaniu svalového napätia. Táto forma liečby tlmí zápalové procesy v tele a zlepšuje funkčnosť pohybového aparátu.

• Hydrotherapy

45,00 s DPH 40 minút
  • Hydroterapia

Ide o využitie teplého kúpeľa a studenej sprchy, čím sa naštartuje krvný obeh organizmu a telo sa pripraví na relax. Posilňuje sa tým imunitný systém a perličkový kúpeľ navyše uvoľňuje svaly a psychické napätie.

45,00 s DPH 50 minút
  • Rehabilitácia detí (od 12 rokov 50min)

Táto terapia je zameraná na vytváranie správnych pohybových návykov u detí a venujeme sa tiež fyzioterapii pri nesprávnom držaní tela, plochým nohám a deformitami hrudníka, či stavmi po úrazoch a operáciách.

45,00 s DPH 50 minút
  • Rehabilitácia detí ( 5-12 rokov 25min)

• Kompenzačné cvičenia detí

Ide o súbor cvikov, ktoré pomáhajú vyrovnať záťaž tela a výsledkom je rovný chrbát a natiahnuté svalstvo.

• Tehotenská masáž

Tento druh masáže odbúrava bolesť a uvoľňuje organizmus v miestach, ako je hlava, chrbát a končatiny.

• Fyzioterapia pri diastáze

Keď sa po pôrode nestiahne brušné svalstvo do pôvodného stavu, vo Fitclinic vám ho pomôžeme prinavrátiť.

• Rehabilitácia po pôrode

Špeciálne zamerané poradenstvo a cviky zamerané na obdobie po pôrode.

• Individuálna gravid joga

Cvičenie počas tehotenstva vám umožňuje efektívnejšie zvládnuť aktivitu svaloviny panvového dna pri pôrode a zabezpečuje tak ľahší priebeh pôrodu.

• Fyzická príprava na pôrod

Konzultácia s našimi odborníkmi, počas ktorej nadobudnete cenné vedomosti o tom, ako sa jednoduchými cvikmi a dychovými cvičeniami pripraviť na priebeh pôrodu.

45,00 s DPH 50 minút
  • Športová masáž (fyzioterapeut)

Obsiahle cvičenie zahŕňajúce rehabilitáciu, kompenzáciu, prevenciu a kondíciu v jednom.

45,00 s DPH 50 minút
  • Reflexná masáž (fyzioterapeut)

Postupné uvoľňovanie povrchových a hlbších vrstiev pokožky, až k bodom najsilnejšej bolesti. Masáž navodzuje pocit príjemného odpočinku, avšak do dvoch hodín prichádza silná únava, dokonca malátnosť.

• Uvoľnenie krčnej chrbtice

Masáž predchádza bolestiam krčnej chrbtice, ktoré prechádzajú do bolestí hlavy a dokážu prerásť až k chronickým migrénam.

33,00 s DPH 25 minút
  • Lymfodrenážna masáž tváre 50min

Forma masáže, ktorá spriechodňuje lymfatické cievy, odstraňuje vodu z tela a budete sa po nej cítiť príjemne.

50,00 s DPH 50 minút
  • Lymphatic drainage massage (masseur)

88,00 s DPH 110 minút
  • Lymfodrenážna masáž

Účinná technológia, využívaná na naštartovanie lymfatického systému, ktorá pomáha spriechodňovať lymfatické cievy a odstrániť z tela prebytočnú vodu.

88,00 s DPH 110 minút

66,00 s DPH 80 minút

• Klasická masáž (fyzioterapeut)

Krátka konzultácia ešte pred masážou, počas ktorej sa náš fyzioterapeut dozvie o problematických miestach a prihliadne na diagnózu klienta, aby mohol navrhnúť ďalšiu terapiu.

60,00 s DPH 80 minút

82,00 s DPH 110 minút

33,00 s DPH 25 minút
  • Klasická masáž (masér)

Masáž zameraná na uvoľnenie stuhnutého svalstva a dokonalú relaxáciu po dlhom dni.

72,00 s DPH 110 minút

50,00 s DPH 80 minút

30,00 s DPH 25 minút
  • Škola chrbtice

V cene tréningu je individuálne cvičenie zostavené podľa špecifických potrieb klienta. V cene je zapožičanie uteráka, studené či teplé nápoje podľa vlastného výberu, individuálne poradenstvo, parkovanie v podzemnej garáži v trvaní 2 hodín.

• SM cvičenie

• Tejping, kinesio tejp

Rehabilitačná metóda navrhnutá tak, aby uľahčila proces prirodzeného hojenia tkanív a zároveň poskytovala podporu a stabilitu svalom a kĺbom, bez obmedzenia rozsahu pohybu tela.

15,00 s DPH 10 minút
  • Pulzné nohavice NORMATEC

Pulzné nohavice postupne „vytláčajú“ kyselinu mliečnu z nôh, znižujú opuchy nôh, zlepšujú cirkuláciu krvi a regenerujú svaly.